تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

alt="" border="0" style="width: 291px; height: 264px" src="http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1389/7/7/70343_905.jpg" />    

                                     

بقیه در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, :: 22:56 :: نويسنده : فرهان

 

قرآن در نگاه امام صادق علیه السلام

روزى كه رسول خاتم(ص) دو وزنه سنگین و دو میراث گرانبها (قرآن ‏وعترت) را به مردم معرفى كرد و براى نجات از گمراهى، تمسك به‏«ثقلین‏» را توصیه فرمود، اهل ‏بیت‏ خویش را نیز به عنوان قرآن ‏شناسان خبیر معرفى كرد، تا پس از او، امت از ائمه الهام بگیرند و شاگردى عترت را با افتخار بپذیرند.

صادق آل محمد(ص)، در باره حبل المتین قرآن و شیوه بهره ‏گیرى ازآن و جایگاه كلام الهى، سخنان بسیارى دارد كه در این نوشته‏ به اختصار به برخى از محورهاى تعالیم و توصیه‏هاى حضرتش اشاره‏ مى‏كنیم، باشد كه جامعه قرآنى و ولایى ما، از حضرت صادق(ع) سرمشق ‏بگیرد و از سرچشمه هدایت قرآنى، جان عطشناك خویش را سیراب ‏سازد.

tak20.loxblog.com تک 20
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, :: 21:48 :: نويسنده : فرهان

 

اخیرا یک هواپیمای قدیمی زمان جنگ دوم جهانی در جریان یک مسابقه هوایی در ایالت نوادای آمریکا سقوط کرد و در اثر آن دست کم سه نفر کشته شدند. جیمی لیوارد، خلبان هفتاد و چهار ساله این جنگنده آمریکایی از جمله کشته شدگان است. در اثر سقوط این جنگنده، بیش از پنجاه نفر هم مجروح شده اند که جراحات تعدادی از آنان شدید است.

عکس های مراحل سقوط در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

یکی از غذاخوری های بین راه بر سر در ورودی با خط درشت نوشته بود:

شما در این مکان غذا میل بفرمایید، ما پول آن را از نوه شما دریافت خواهیم کرد.

راننده ای با خواندن این تابلو اتومبیلش را فوراً پارک کرد و وارد شد و ناهار مفصلی سفارش داد و نوش جان کرد.

بعد از خوردن غذا سرش را پایین انداخت که بیرون برود، ولی دید که خدمتگزار با صورتحسابی بلند بالا جلویش سبز  شده است.

با تعجب گفت: مگر شما ننوشته اید که پول غذا را از نوه من خواهید گرفت؟!

خدمتگزار با لبخند جواب داد: چرا قربان، ما پول غذای امروز شما را از نوه تان خواهیم گرفت،

 

ولی این صورتحساب مال مرحوم پدربزرگ شماست
tak20.loxblog.com تک 20

 

 

 

 

 

پلاک زوج و فرد همزمان برای خودروهای قرمز جهت سهولت تردد در طرح زوج و فرد
 

  

tak20.loxblog.com تک 20
شنبه 2 مهر 1390برچسب:عکس,, :: 21:35 :: نويسنده : فرهان

 

tak20.loxblog.com تک 20
شنبه 2 مهر 1390برچسب:عکس,عکس باحال,عکس های جالب,, :: 21:31 :: نويسنده : فرهان

          

   

 

tak20.loxblog.com تک 20
شنبه 26 شهريور 1390برچسب:استقلال, استقلال و پرسپولیس, استقلال و پیروزی, تیرک هاای میداوودی, تیرک های میداودی, تیرک های میداودی به پیروزی, خراب کردن پنالتی در دربی 71, دانلود 2 گل استقلال به پرسپولیس, دانلود 2 گل استقلال به پیروزی, دانلود رایگان کلیپ, دانلود رایگان کلیپ موبایل, دانلود رایگان کلیپ های ورزشی, دانلود رایگان گل های استقلال به پرسپولیس, دانلود رایگان گل های دربی 71, دانلود فیلم بازی استقلال و پرسپولیس, دانلود فیلم بازی پرسپولیس و استقلال, دانلود فیلم تیرک های استقلال به پرسپولیس, دانلود فیلم دربی 71 با لینک مستقیم, دانلود فیلم پنالتی پیروزی در دربی 71, دانلود فیلم کامل بازی استقلال و پیروزی, دانلود فیلم گل جباری, دانلود فیلم گل فرهاد مجیدی به پیروزی, دانلود فیلم گل مجیدی, دانلود کامل بازی استقلال و پیروزی با حجم کم, دانلود کامل بازی دربی 71, دانلود کامل بازی دربی 71 با حجم کم, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ تیرک های استقلال به پرسپولیس, دانلود کلیپ موبایل, دانلود کلیپ های ایرانی, دانلود کلیپ های جدید, دانلود کلیپ های میداودی به پرسپولیس, دانلود کلیپ پنالتی محمد نوری, دانلود کلیپ گل های استقلال, دانلود کلیپ گل های دربی 71, دانلود گل اول استقلال به پرسپولیس, دانلود گل جباری به پرسپولیس, دانلود گل جباری به پرسپولیس با حجم کم, دانلود گل جباری به پرسپولیس با لینک مستقیم, دانلود گل دوم استقلال به پرسپولیس, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با حجم کم, دانلود گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با لینک مستقیم, دانلود گل فرهاد مجیدی به پیروزی, دانلود گل فرهاد مجیدی در دربی 71, دانلود گل های استقلال به پرسپولیس, دانلود گل های بازی پرسپولیس و استقلال, دانلود گل های دربی 71, دانلود گل های دربی 71 با حجم کم, دانلود گل های دربی 71 با کیفیت بالا, دانلود گل های دربی هفتاد و یک, دانلود گل های فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی در استقلال, فیلم های لیگ برتر, فیلم گل های استقلال به پرسپولیس, فیلم گل های دربی 71, لیگ برتر, پرسپولیس, پنالتی پرسپولیس در دربی 71, کلیپ جدید ورزشی, کلیپ موبایل, کلیپ های استقلال, کلیپ های جدید فرهاد مجیدی, کلیپ های لیگ برتر, کلیپ های ورزشی, کلیپ های پرسپولیس, کلیپ های پیروزی, کلیپ پنالتی زدن محمد نوری, کلیپ پنالتی پیروزی در دربی 71, کلیپ گل های فرهاد مجیدی, کلیپ گل های فرهاد مجیدی دربی 71, کلیپ گلهای دربی 71, گل جباری به پرسپولیس, گل جباری به پرسپولیس با حجم کم, گل جباری به پرسپولیس با لینک مستقیم, گل جباری به پرسپولیس با کیفیت بالا, گل جباری در دربی 71, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با حجم کم, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با لینک مستقیم, گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس با کیفیت بالا, گل مجیدی در دربی 71, گل های استقلال به پرسپولیس, گل های استقلال به پرسپولیس در دربی 71, گل های استقلال در دربی 71, گل های دربی, گل های دربی 71, گل های دربی 71 با لینک مستقیم, گل های دربی 71 با کیفیت بالا, گلها, , :: 18:35 :: نويسنده : فرهان

 

Esteghlal 2 – 0 Perspolis

دانلود گل های بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۷۱ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : فرهان

 

آهنگ فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام کاکا. این آهنگ سال گذشته به مناسبت ایام محرم تهیه و منتشر شده بود که به درخواست بازدیدکنندگان گرامی دوباره آن را در صفحه اصلی سایت قرار داده ایم. شعر این اثر را حامد عسگری سروده است و آهنگسازی آن نیز بر عهده فواد غفاری و مهدی خیرخواهی بوده است. تیم دانلودها امیدوار است از شنیدن این آهنگ زیبا لذت کافی را ببرید.

 

AliLohrasbi kaka آهنگ جدید علی لهراسبی به نام کاکا (ویژه محرم)

 

password آهنگ جدید علی لهراسبی به نام کاکا (ویژه محرم)پسورد فایل : www.downloadha.com

download آهنگ جدید علی لهراسبی به نام کاکا (ویژه محرم) لینک دانلود – 9.3 مگابایت | لینک کمکی

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

سریال "زن بابا" با کارگردانی سعید آقاخانی در ایام عید نوروز از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط امیرحسین مدرس خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده حمیدرضا صدری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

zanbaba تیتراژ پایانی سریال زن بابا با صدای امیرحسین مدرس

 

 

source تیتراژ پایانی سریال زن بابا با صدای امیرحسین مدرس منبع: تبیان

download تیتراژ پایانی سریال زن بابا با صدای امیرحسین مدرس لینک دانلود – 2.18 مگابایت

tak20.loxblog.com تک 20

 

سریال "چار دیواری" با کارگردانی سیروس مقدم در ایام عید نوروز از شبکه اول سیما در حال پخش است. تیتراژ پایانی این سریال توسط پوریا نیک پور خوانده شده است. شعر این آهنگ زیبا را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت خوب و فرمت MP3 از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

chardivari تیتراژ پایانی سریال چار دیواری با صدای پوریا نیک پور

 

 

source تیتراژ پایانی سریال چار دیواری با صدای پوریا نیک پور منبع: تبیان

download تیتراژ پایانی سریال چار دیواری با صدای پوریا نیک پور لینک دانلود – 2.2 مگابایت

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

سریال باغ شیشه ای به کارگردانی مهدی مظلومی به تازگی پخش خود را از شبکه دوم سیما آغاز کرده  است. تیتراژ پایانی این سریال با صدای دلنشین فریدون آسرایی خوانده شده است. شعر این آهنگ را استاد عبدالجبار کاکایی سروده است و آهنگسازی این اثر نیز بر عهده محمد کلاسی بهار بوده است. هم اکنون می توانید آهنگ زیبای باغ شیشه ای را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

fereydoon تیتراژ پایانی سریال باغ شیشه ای با صدای فریدون آسرایی

 

 

source تیتراژ پایانی سریال باغ شیشه ای با صدای فریدون آسرایی منبع: تبیان

download تیتراژ پایانی سریال باغ شیشه ای با صدای فریدون آسراییلینک دانلود – 2 مگابایت

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

ماه عسل نام ویژه برنامه ای پر طرفدار است که در ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود. تیتراژ این برنامه به نام "نگو نمی رسم" با صدای دلنشین محمد علیزاده خوانده شده است و شعر آن را فرزاد حسنی سروده است و آهنگسازی اثر بر عهده شهاب رمضان بوده و تنظیم کننده آن نیز استاد بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت نمایید.

 

alizade mahe asal دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای محمد علیزاده

 

 

source دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای محمد علیزاده منبع: تبیان

download دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای محمد علیزاده لینک دانلود – 2 مگابایت

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

"در مسیر زاینده رود" نام سریالی می باشد که به کارگردانی حسن فتحی در ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال با صدای دلنشین احسان خواجه امیری خوانده شده است. شعر این اثر را نیز دکتر افشین یدالهی سروده است. هم اکنون می توایند این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اوریجینال از دانلودها دریافت نمایید.

 

ehsan zayanderood دانلود تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود با صدای احسان خواجه امیری

 

 

source دانلود تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود با صدای احسان خواجه امیری منبع: تبیان

download دانلود تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود با صدای احسان خواجه امیری لینک دانلود – 2.5 مگابایت

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

ملکوت نام سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج می باشد که در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال توسط رضا صادقی خوانده شده است. شعر این اثر را دکتر عبدالجبار کاکائی سروده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده سید بهنام ابطحی بوده است. هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را از دانلودها دریافت نمایید.

 

reza sadeghi malakoot دانلود تیتراژ پایانی سریال ملکوت با صدای رضا صادقی

 

 

source دانلود تیتراژ پایانی سریال ملکوت با صدای رضا صادقی منبع: تبیان

download دانلود تیتراژ پایانی سریال ملکوت با صدای رضا صادقی لینک دانلود – 2.5 مگابایت

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب سوم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

2 مراسم شب سوم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب چهارم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

3 مراسم شب چهارم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب پنجم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

8 مراسم شب پنجم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب ششم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

5 مراسم شب ششم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب هفتم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

6 مراسم شب هفتم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
شنبه 26 شهريور 1390برچسب:دانلود سینه زنی جدید, دانلود مداحي 89, دانلود مداحي محرم 89, دانلود مداحی, دانلود مداحی برای محرم 89, دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89, دانلود مداحی سینه زنی, دانلود مداحی شب هشتم محرم 1389, دانلود مداحی محرم 88, دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مراسم شب هشتم محرم 89, دانلود مراسم ماه محرم, دانلود نوحه, دانلود نوحه 89, دانلود نوحه محرم, دانلود نوحه های زیبا, مراسم شب هشتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی,دانلود سینه زنی جدید, دانلود مداحي 89, دانلود مداحي محرم 89, دانلود مداحی, دانلود مداحی برای محرم 89, دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89, دانلود مداحی سینه زنی, دانلود مداحی شب هشتم محرم 1389, دانلود مداحی محرم 88, دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مراسم شب هشتم محرم 89, دانلود مراسم ماه محرم, دانلود نوحه, دانلود نوحه 89, دانلود نوحه محرم, دانلود نوحه های زیبا, مراسم شب هشتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی,, :: 17:35 :: نويسنده : فرهان

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب هشتم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

7 مراسم شب هشتم محرم ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
شنبه 26 شهريور 1390برچسب:دانلود سینه زنی جدید, دانلود سینه زنی شب عاشورا 89, دانلود مداحي 89, دانلود مداحي محرم 89, دانلود مداحی, دانلود مداحی برای محرم 89, دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89, دانلود مداحی سینه زنی, دانلود مداحی شب دهم محرم 1389, دانلود مداحی شب عاشورا, دانلود مداحی شب عاشورای 89, دانلود مداحی محرم 88, دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مداحی محمود کریمی در عاشورای 89, دانلود مراسم شب دهم محرم 89, دانلود مراسم ماه محرم, دانلود نوحه, دانلود نوحه 89, دانلود نوحه محرم, دانلود نوحه های زیبا, مراسم شب دهم محرم با مداحی حاج محمود کریمی,دانلود سینه زنی جدید, دانلود سینه زنی شب عاشورا 89, دانلود مداحي 89, دانلود مداحي محرم 89, دانلود مداحی, دانلود مداحی برای محرم 89, دانلود مداحی حاج محمود کریمی در محرم 89, دانلود مداحی سینه زنی, دانلود مداحی شب دهم محرم 1389, دانلود مداحی شب عاشورا, دانلود مداحی شب عاشورای 89, دانلود مداحی محرم 88, دانلود مداحی محمود کریمی, دانلود مداحی محمود کریمی در عاشورای 89, دانلود مراسم شب دهم محرم 89, دانلود مراسم ماه محرم, دانلود نوحه, دانلود نوحه 89, دانلود نوحه محرم, دانلود نوحه های زیبا, مراسم شب دهم محرم با مداحی حاج محمود کریمی,, :: 17:32 :: نويسنده : فرهان

 

تیم دانلودها فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب دهم محرم (عاشورا) ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

9 مراسم شب دهم محرم (عاشورا) ۸۹ با مداحی حاج محمود کریمی

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

این بار سایت بزرگ دانلودها مجموعه فایل های صوتی کتاب آموزش زبان انگلیسی TOEFL را  برای کاربران عزیز و گرامی آماده کرده است که این مجموعه با فرمت Amr می باشد امید است با دریافت فایل های صوتی این آموزش، لذت کافی آموزش را ببرید.

 

TOEFl مجموعه فايل هاي صوتي آموزش TOEFL براي موبايل

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

گروه دانلودها ، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به شما کاربران و بازدیدکنندگان عزیز تبریک عرض می نماید . امیدواریم که از فضیلت های این ماه عزیز بهره لازم را برده باشید . به همین مناسبت هم اکنون مجموعه پیامک های جدید و مخصوص عید فطر را برای شما کاربران محترم در قالب یک کتاب الکترونیکی با فرمت جاوا تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد . این کتاب که با فرمت جاوا می باشد قابل نصب بروی اکثر گوشی های موبایل بوده و به راحتی می توانید آن را در گوشی خود نصب نموده و از پیامک های آن استفاده کنید .

 

fetr کتاب مجموعه پیامک های مخصوص عید فطر 90 با فرمت جاوا

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

این بار از سایت دانلودها نسخه پزشکی کتاب شگفت انگیز را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.در این نسخه شما می توانید درباره ی تغذیه – کودکان – بیماری ها – پوست و مو – تناسب اندام – توصیه های زیبایی – نکات کوتاه ، دانستنی ها و توصیه های پزشکی اطلاعات کسب کنید.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic – پزشکی نسخه شهريور ماه ۹۰ برای موبایل

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "امشب" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی امشب

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "لبخند نگاه" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی لبخند نگاه

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "سایه ها" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی سایه ها

 

دانلود درادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "ایده آل" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی ایده آل

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

آیا تا به حال فکر کرده اید زمانی را که باید صرف پیدا کردن اس ام اس های جدید و گوناگون به مناسبت های مختلف تلف کنید چقدر است؟ و حتی برای یک اس ام اس جوک یا … برای دوستان خود باید چقدر زمان صرف نمایید؟ نرم افزار بانک اس ام اس قائمیه یک بانک اس ام اس بزرگ بصورت جاوا می باشد که شما را از سردرگمی و اتلاف وقت نجات می دهد. با استفاده از این نرم افزار در موبایل خود می توانید در عرض چند ثانیه در مناسبت های مختلف برای دوستان خود اس ام اس ارسال کنید. بخش های مختلف این نرم افزار را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

 

ghaemie بانک کامل اس ام اس های فارسی با نرم افزار SMS قائميه

 

دانلود در ادامه ی مطلبو.....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "پسری در بهار" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی پسری در بهار

 

 

password کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی پسری در بهارپسورد فایل: www.downloadha.com

download کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی پسری در بهار لینک دانلود – 230 کیلوبایت

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

tak20.loxblog.com تک 20

 

 

پاسخ ندادن به پیامک باعث درگیری بین دو جوان و مرگ یکی از آنان بر اثر جراحت با چاقو شد.

سرهنگ مهدی ترکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز سه‌شنبه در پی تماس مردمی، خبری مبنی بر درگیری بین دو جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان رودسر گزارش شد که در پی آن اکیپ‌های عملیاتی پلیس در صحنه حاضر شدند و با هماهنگی اورژانس فرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند........

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

 

 

هزینه زیاد بازیگران این مجموعه و نیز نگه داری از امکانات و افراد این مجموعه تا حد زیادی طاقت فرسا شده است.

با توجه به فروش بالای این سریال باز جوابگو این هزینه های سرسام آور نیست حال به گفته مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف این سریال : ما در پی برنامه هایی برای بازگرداندن این مجموعه به حالت اول میباشیم با این روند که ما به هیچ وجه از موسسات دولتی تغذیه نمیشویم اما سعی میکنیم که همچنان این مجموعه را نگه داری کنیم و ادامه دهیم .

در بیان خبر های زیادی که در این مجموعه از افراد مشهوری دعوت به عمل آمده به هزینه های زیاد این مجموعه دامن زده است.

در خواست ما از شما این است که با خریداری نسخه ای اصلی این مجموعه از این سریال حمایت کنید و به هیچ وجه از نسخه های کپی شده و دانلودی استفاده نکنید .


 

tak20.loxblog.com تک 20

 

مجموعه ٢۴ رینگتون خنده دار برای موبایل ، در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايل

 

 

password مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ٢٤ رينگتون خنده دار براي موبايل لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

 

tak20.loxblog.com تک 20

 

مجموعه ۵۰ رینگتون زیبا و با کیفیت موبایل ، در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید

 

ring tone mobile new مجموعه 50 رینگتون زیبا و با کیفیت موبایل

 

 

 

 

 

password مجموعه 50 رینگتون زیبا و با کیفیت موبایلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 50 رینگتون زیبا و با کیفیت موبایل لینک دانلود – 14.9 مگابایت | لینک کمکی

 

 

راهنمای دانلود:برای دانلود روی لینک کلیک کرده و گزینه یراseve target az. بزنید

tak20.loxblog.com تک 20

 

مجموعه ۲۰ رینگتون یا زنگ خور گوشی موبایل از بهترین آهنگ های محسن یگانه به صورت اختصاصی توسط تیم دانلودها برای شما عزیزان آماده شده است. این رینگتون ها دارای کیفیت عالی و با فرمت MP3 می باشند و از آنها میتوانید برای زنگ خور گوشی موبایل خود استفاده کنید. امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

 

ring mohsen مجموعه ۲۰ رینگتون بسیار زیبا از محسن یگانه برای گوشی های موبایل

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها